Skip to main content

Klachtenprocedure

Overal waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, dus ook bij Haarwerk Plus. Alleen zullen wij er alles aan doen om uw klacht weg te nemen. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan is voor u nog de zekerheid dat wij aangesloten zijn bij HSBN. Wanneer u niet tevreden ben over de eindoplossing van een bepaalde klacht , dan kunt u daar met uw klacht terecht. 

Klachtenprocedure:

  1. Bij een klacht wordt altijd geprobeerd om deze zo snel als mogelijk mondeling af te handelen. Waarbij ons streven is om uw ontevredenheid zo snel mogelijk weg te nemen.
  1. Mocht onverhoopt uw klacht niet mondeling afgehandeld kunnen worden, dan vragen wij u om onze klachtenformulier in te vullen. Deze is aan u meegegeven bij het af leveren.
  1. De bevestiging van ontvangst van het door u ingevulde klachtenformulier ontvangt u meteen per e-mail. Mocht u geen e-mail hebben dan ontvangt u de bevestiging  binnen 5 werkdagen per post.
  1. De mogelijke oorzaak van de klacht wordt indien gegrond zo snel als mogelijk weggenomen.
  2. Binnen 10 dagen na ontvangst van de melding van uw klacht aan ons krijgt u een inhoudelijke reactie of, hoe en wanneer de  klacht verholpen gaat worden.

Het aanmelden van de klacht bij de Haarwerk Specialist Branche Organisatie (HSBN):

Indien wij de klacht niet gezamenlijk kunnen oplossen kan de klacht worden aangemeld bij HSBN.

De HSBN gaat eerst een bemiddelingspoging ondernemen en kijkt waar mogelijk of het meningsverschil tussen ons overbrugbaar is. Tevens zal de HSBN de aard en oorzaak van de klacht trachten te duiden.

Het aanmelden van de klacht bij de klachtencommissie HSBN:

Indien de klacht na bemiddeling van de HSBN niet is opgelost, kunt u de klacht voorleggen aan de klachtencommissie HSBN. De voorzitter van de klachtencommissie zal bepalen of uw klacht ontvankelijk is. Mocht dit zo zijn dan wordt getracht om met de behandeling van de klacht tot een oplossing te komen en/of een uitspraak.

Kosten:

Voor de procedure van de behandeling van een klacht door de klachtencommissie worden aan de klant (klager) kosten van € 75,-  in rekening gebracht wanneer deze in het ongelijk wordt gesteld.

HSBN:

Klik op de volgende link om uw klacht te melden aan HSBN: Haarwerk Specialist Brancheorganisatie Nederland (hsbn.nl)

Uw bestelling:

Openingstijden

Momenteel zijn we gesloten, maar u kunt wel online een afspraak maken.
Haarwerk Plus Uw kapper in Heerenveen https://www.google.com/maps/place/Veldschans+27,+8448+EX+Heerenveen/@52.9595502,5.9296726
Veldschans 27-29 8448 EX Heerenveen Fryslân NL
52.9595502 5.9296726
0513-529168 Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. images/logo-haarwerk-plus-2025-600.png#joomlaImage://local-images/logo-haarwerk-plus-2025-600.png?width=600&height=525
maandag
09:00 - 13:30
dinsdag
09:00 - 18:00
woensdag
09:00 - 18:00
donderdag
09:00 - 18:00
vrijdag
09:00 - 18:00
zaterdag
Gesloten
zondag
Gesloten